ایرانسل حامی كاروان ایران در المپیك 2012 لندن شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، این توافق نامه ظهر امروز در سالن همایشهای آكادمی ملی المپیك و با حضور مهندس علی آبادی رئیس كمیته ملی المپیك، بهرام افشارزاده دبیركل كمیته ملی المپیك و همچنین مهندس علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل شركت ایرانسل به ثبت رسید.

مهندس علی آبادی در ابتدای این جلسه ضمن خوشامدگویی به اصحاب رسانه گفت: ورزش یك مجموعه ای است كه قهرمانان نتیجه نهایی آن هستند. قهرمانان المپیك حاصل تلاش یك جمعند. ورزش به عنوان یك كارخانه صنعتی امروزه در گردش مالی دنیا نقش دارد ودر اشتغال، تولید و لوازم ورزشی به صورت گسترده نقش ایفا می كند. تبلیغات یك یار و همراه همیشگی ورزش در صحنه های بین المللی است.ورزش فقط مختص حضور فیزیكی وابسته به جوانان نیست بلكه به كل جامعه و آحاد مردم وابسته است.

علی آبادی در ادامه در خصوص برخورداری كمیته ملی المپیك از حضور حامیان مالی تیم های ملی گفت:كمیته ملی المپیك تا پیش از این از وجود هیچ حامی برای تیم های اعزامی خود استفاده نكرده بود و این یك نقص در ورزش ما به حساب می آمد.

وی افزود :از دوسال قبل با استفاده از اسپانسر در بازیهای آسیایی به این نتیجه رسیدیم كه می توان از حضور حامیان تیم های ملی در رقابت های مختلف و همچنین رقابت های المپیك 2012 لندن استفاده كرد. در نتیجه با مذاكرات یكساله و بررسی های انجام شده با عوامل شركت ایرانسل به این نتیجه رسیدیم كه با این شركت توافقنامه ای را در جهت حمایت تیم های اعزامی به المپیك لندن امضا كنیم.

علی آبادی در پاسخ به میزان مبلغ قرارداد بین ایرانسل و كمیته ملی المپیك گفت: طی این توافقنامه قرار شد مبلغ یك میلیاردو سیصد و پنجاه میلیون تومان از طرف شركت ایرانسل برای حمایت تیم های اعزامی به رقابت های المپیك به كمیته ملی المپیك پرداخت شود كه تا هم اكنون 80 درصد آن دریافت شده است و این اتفاق برای اولین بار در ورزش كشور و بالاتر از حد انتظار ما بوده است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص مفاد توافق نامه اخیر گفت: طبق قراردادی كه با ایرانسل داریم در 10 تا 12 مورد به تفاهم رسیدیم. ما در سایت كمیته ملی المپیك از لوگوی ایرانسل استفاده خواهیم كرد. در ماهنامه ای كه تا پایان بازی ها به چاپ خواهد رسید از این لوگو استفاده می كنیم. مراسم افتتاحیه و اختتامیه نیز با حضور ایرانسل خواهد بود. در نامه های اداری مربوط به این بازی ها لوگو این شركت درج خواهد شد.

وی افزود: توافق كردیم تا پایان المپیك در تبلیغات تلویزیونی ، ایرانسل خود را به عنوان حامی كاروان المپیك لندن اعلام كند.

علی آبادی در خصوص سهمیه های كسب شده رقابت های لندن گفت:تا هم اكنون ما 35 سهمیه را توسط ورزشكاران خود كسب نمودیم كه در ادامه نیزتیم والیبال كشورمان تا اردیبهشت ماه و همچنین كشتی نیز در هفت وزن امید كسب سهمیه را نیز خواهند داشت. همچنین در رشته های بوكس، دو و میدانی، دوچرخه سواری و تیراندازی نیز ما به كسب سهمیه امیدوار خواهیم بود.

وی افزود : در نتیجه با پیش بینی های انجام شده و با توجه به كسب سهمیه ورزشكاران تا زمان برگزاری المپیك امید است كه كاروان اعزامی كشورمان با حضور 60 ورزشكار بزرگ ترین كاروان اعزامی به رقابت های المپیك را داشته باشیم.

در این مراسم علیرضا دزفولی مدیرعامل شركت ارتباطات ایرانسل تاكید كرد كه حمایت از كاروان ورزش ایران در مسابقات المپیك 2012 لندن را یك وظیفه می ‌داند.

وی افزود : در كنار سایر خدماتی كه به مردم ارایه می‌ دهیم از ابتدا بودن در كنار ورزش و جوانان را وظیفه خود دانسته‌ایم. ما در گذشته همواره از تیم‌های ملی فوتبال و حتی در دیگر رشته‌ها مثل والیبال و كونگ فو حمایت مالی داشته‌ایم و اكنون هم حامی اصلی لیگ بر‌تر فوتبال به شمار می‌رویم.

دزفولی همچنین با اشاره به اینكه شركت ایرانسل نمی ‌تواند در حین بازی‌ها از برند خود استفاده كند، گفت: طبق قوانین موجود تبلیغ بر روی البسه ملی پوشان در المپیك ممنوع است اما ما سعی خواهیم كرد از برند خود بر روی البسه تمرینات و سایر ادوات مورد استفاده از سوی ورزشكاران استفاده كنیم.

لازم به ذكر است در این مراسم ، توافقنامه همكاری بین كمیته ملی المپیك و شركت ایرانسل به امضای مهندس علی آبادی رییس كمیته ملی المپیك و علیرضا دزفولی مدیر عامل شركت ایرانسل رسید.

در این مراسم از عبداله موحد و محمد نصیری دو اسطوره كشتی و وزنه برداری كشورمان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

1647





:: برچسب‌ها: هالووین , ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: